هنوز اشکالات برطرف نشده است
اکانت جی میل ما یعنی khaky.com@gmail.com بدلیل نامعلومی از صبح امروز disabled شده و به آن نمی توانیم وارد شویم. نمیدانیم علت چیست؟ ولی با account-support@google.com مکاتبه کردیم شاید مشکل ما حل شود. بهترین و مطمئن ترین راه تماس شما با ما همان ایمیل info@khaky.com و یا با پر کردن فرم تماس هست. اگر کسی این تجربه گوگل برایش پیش آمده ما را خبر کند.

Red Nova, Inc., headquartered in Tyler, Texas, was founded in November 2002. The web site, RedOrbit.com, was launched in May 2003, with the goal of creating the largest, most unique internet community, with the strongest consumer brand, in the most underserved niche on the Web. RedOrbit.com has since become the premier internet destination for space, science, health, and technology enthusiasts around the globe.
RedOrbit.com is committed to providing stimulating, original content and presentation, with over 300,000 pages covering the vast ideological spectrums of space, science, health, and technology. The beautiful and engaging forum created at RedOrbit.com promotes a friendly and open environment, enhancing user loyalty and community, while advancing RedOrbit's goal of providing the world with a virtual Utopia for intelligent, curious minds.
RedOrbit.com averages over 6 million unique visitors per month, more than double that of other sites with similar content. With subject matter a bit more intellectually oriented than most, the average RedOrbit.com visitors tend to be well educated, between the ages of 25 - 55, with a median income significantly higher than that of Internet users as a whole.
Red Nova, Inc. has positioned itself perfectly to excel in the current Internet climate and well into the 21st Century.
The innovations-report, the forum for Science, Industry and Business
The innovations-report is a modern forum for Science, Industry and Business for the advancement of innovation dynamics as well as the production of new contacts for a more intensive use of the existing innovation and performance potential.
Our editorial science staff researches and publishes current reports from over 3,200 content partners every day. These partners include universities, research institutes, large enterprises, medium-sized businesses, as well as government and independent facilities from all over the world.
In more than 2,000 reports every year, the innovations-report offers current information on new technologies, highly interesting research and development results, innovative products and services, and lots more.
You will find brief summaries, together with concise information on our partners from the world of industry, finance and science, under Profiles.
The b2b-Service provides you with a specialist market, offering specific information on products and services from companies looking to the future. b2b-Service: The direct route to product information from innovative companies.
The JobNews column contains further information and secondary links to job offers in German-speaking territories.
در تعطیلات کریسمس، در یک بعداظهر سرد و زمستانی، پسر شش هفت ساله ای جلوی ویترین مغازه ای ایستاده بود. او کفش به پا نداشت و لباسهایش پاره بودند. زن جوانی از آنجا می گذشت. همین که چشمش به پسرک افتاد، آرزو و اشتیاق را در چشمهای آبی او خواند. دست کودک را گرفت و داخل مغازه برد و برایش کفش و یک دست لباس گرمکن خرید.
آنها بیرون آمدند و زن جوان به پسرک گفت:
حالا به خانه برگرد. امیدوارم که تعطیلات شاد و خوبی داشته باشی.
پسرک سرش را بالا آورد و نگاهی به او کرد و پرسید: خانم! شما خدا هستید؟
زن جوان لبخندی زد و گفت: نه پسرم. من فقط یکی از بندگان او هستم.
پسرک گفت: مطمئن بودم با او نسبتی دارید.
نکته یک پاراگرافی: در این دم عیدی و وقت نو شدن طبیعت و دلها، دوستان و هموطنان کم در آمد خود را از یاد نبرید!
یکی از عادتهای بد ما ایرانیان افراط و تفریط در کارهاست تا جائیکه خودمان خودمان را دنبال نخود سیاه میفرستیم. مصداق عینی آن جریان کاریکاتورهای دانمارکی است. در اصل زشت بودن کار و محکومیت آن شکی نیست ولی پیامدهای آن در جامعه تامل برانگیز و بعضاً جالب نیست. بعنوان مثال در شیرینی فروشی دیدم نوشته بود که به جای شیرینی دانمارکی از این پس بگوئیم گل محمدی!! یا این عکس که وارونه کوکا کولا را به لامحمد لامکه قابل تشبیه و تفسیر دانسته! چرا ما بعضی اوقات بک قضیه را آنقدر پیچ می دهیم و دنبال می کنیم که به این ورطه ها می افتیم؟ مگر کارهای ضروری تر نداریم؟ چرا خودمان خودمان را دنبال نخود سایه می فرستیم! -برای دیدن عکس در مقیاس بزرگتر روی آن کلیک کنید
